کلبه باران

عکس

دوست دارم تا لحظه ای  در کنار تو بودن  را با چشمان بارانی بارانم سر کنم

چشمای بارانی تو هزاران حرف ناگفته دارد

قلب مهربون تو معدن اسرار زندگیست

چه عادت کرده باشم بهت ، چه دوستت داشته باشم ، قلب عاشقم فریاد میزند

 دوستت دارم وچشمانت زیباست زیباروی من

این زندگی عاشقانه را مدیون توام ای ناجی من

چشمانی که لحظه ای دیدن اش  برایم آرزوست

تا غرق شوم درون چشمهایت تا بشکنم سکوت را به بهانه ی دیدن چشمهایت

تا بگویم درد دلهایم را برایت ، منی که بی خبر نیستم از آن دل مهربونت

صدای دلنشین تو ، زندگی بخش زندگی من است

خیره شده ام به چشمهای زیبای تو، تو هم چه زیبا نگاهم میکنی

لبخندت مرا دیوانه تر میکند، میترسم که تمام این لحظات عاشقانه را در خواب باشم

ای قلب عاشقم باور کن عاشق شدن را

چشمان بارانی ات مرا دلتنگ کرده، گرفتن دستهایت بی قرارم کرده

دیگر چگونه بگویم که بودن تو زندگی ، نبودنت مرگ من است

 



نوشته شده در 17 / 4برچسب:,ساعت توسط ابری| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت