ببار
کلبه باران

 عکس

باران زندگی من ببار ، ببار که :

برای تو زندگی می کنم ، به عشق تو نفس می کشم و بدون تو می میرم .

برای تو می نویسم در خلوت تنهایی هایم از عشق و از قلب مهربانت .

می نویسم که دوستت دارم برای همیشه و تا ابدیت چشم انتظار حضورت در زندگی ام خواهم ماند .

 تو برای من زیباترین زیبایی ها , مظهر تمام خوبی ها و لایق بهترین هايي .

 تو تنها بهانه نفس کشیدن و تنها ترانه عاشقانه زندگی ام هستی .

تو برای من یک عشق جاودانه و صادقانه ای و من دوستت دارم .

 منتظرم كه بیایی تا با عشق و محبت زندگی بسازیم و با عشق به هم زنده بمانیم .

 ای قشنگ ترین لحظه های دیدار ، ای زیباترین احساس , دوستت دارم .

تو پاکترین عشق روی زمیني ، تو مهربان ترين مهرباناني ....

 اگر کفر نباشد میگویم تو را قبل از خدای آسمانها و زمین می پرستم معبود من .

 تا آخر دنیا به انتظارت می نشینم ،

 میدانی آخر این دنیا همان لحظه ایست که از عشق تو بمیرم .

 به عشق تو زندگی می کنم و برای تو نفس میکشم و بدون تو می میرم .

 تو لایق بهترین هایی تو زیباترین گل احساسی , تو قشنگ ترين ترنم آوازی ...

يا تو لایق قلب من و حافظ احساس منی .

 با حضورت در قلبم زندگی رنگ تازه ای به خود خواهد گرفت و بهار زندگی ام با حضورت

سبزتر از سبز از راه خواهد رسید ....

 با حضورت بارانی از جنس عشق و محبت بر کویر تشنه دلم خواهد بارید .

 ای عشق همیشگی ام بدجور در قلب من خانه کرده ای .

 دوباره و صدباره و هزارباره با دلتنگی و چشمان مضطرب و منتظر بلند میگویم که :

عاشقتم و دوستت دارم



نوشته شده در 18 / 4برچسب:,ساعت توسط ابری| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت