کلبه باران

1jo267806sh3qehfwl3x.gif 1xklsekwrgyngksr1qvb.jpg

میخوام از اینجا برم

 

میخوام از اینجا برم یه جای دیگه تا ابد

 

میخوام از اینجا برم دستای سردمو نگیر

 

آخه ندیدنت سخته برام

 

میخوام برم ازتنهایی خسته شدم

 

آخه قصه ی دلم بدون توهیچ زیبا نیست

 

روزی که با تو نباشم روز مرگ هرچی بهانست

 

خیلی وقته که تصمیم گرفتم

 

تا آخر این جاده می روم

 چه حس خوبيه وقتي ميگي تنهام نمي گذاري

 وقتي دلت تنگه، ميشي ابري و ميباري

نميدوني بدون تو نفس هم ازياد من ميره

تو اين بازي بي قانون عشق  دلم طاقت نداره  

بذار دستاتو تو دستام ،  ندارم طاقت دوري

بتاب بر من مثل خورشيد تويي كه چشمه ي نوري

تو این جاده تاریک به امید نور تو می آیم

میرم از اینجا میرم ، میام بسوی  خونه ابری

آری اونجا جای ابدی منه همون خونه ابری



نوشته شده در 26 / 5برچسب:,ساعت توسط ابری| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت