مناحات
کلبه باران

خداوندا بار دیگر بر الطاف بی کرانت شکر می گویم و بر آستان بزرگت سپاس که دل مرا سرشار از عشق فرمودی.
خداوندا از تو در این دقایق پایانی روز که عصر نام دارد و تو بر آن سوگند یاد کرده ای می خواهم که عشقم را فزون تر نمایی و آن چنان دلم را رهین عشق نمایی که تار و پود حیاتم را فراگیرد.
خداوندا حتی یک لحظه از عمرم را نمی خواهم بدون یاد معشوق باشم و نمی خواهم کسی را در قلبم با او شریک سازم.
خدایا نمی خواهم جز عشق به چیز دیگری فکر نمایم و جز عشق نمی خواهم در جانم باشد.
خدایا عشق را جاودان وماندگار کن و هر روز آن را سرسبز تر و بارورتر کن
می دانم که تو نهال عشق را کاشتی و آن را پروردی. و حالا که این نهال درختی است تناور آن را همه گزندها حفظ کن.
خدایا می خواهم که اولین عشقی را که در وجودم نهادی آن چنان پایدار کنی که با آن بمیرم  و روزی که به سوی تو می آیم فر شته هایت بگوبند عاشقی را به نزدت آوردیم و من باز بخواهم عاشقش باشم و تو عشق را در دلم برای همه ازل تا ابد حک کنی.
دعایم جز برای عشقم نیست و ثنایم جز به خاطر عاشقی نخواهد باشد.
خدایا من به دو کس عشق می ورزم. تو و او.
به وجود دو کس ایمان دارم. تو  و او.
پاکی دو نفر را می ستایم. تو و او.
ولی دنیا ماندن را برای او می خواهم و خوشبختی او.
پس آخرین صدای قبلم در این زمان عزیز آن است که عشقش را در دلم هر آن افزون تر نمایی.
این است صدای دل عاشقم:زنده ام برای عشق او.

Picture Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/Picture Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/

 



نوشته شده در 8 / 12برچسب:,ساعت توسط ابری| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت