کلبه باران

نمی توانم بگویم بهار را دوست ندارم. اگر بگویم دروغ گفته ام..............................................

که قلبم سر سپرده ی قلب بهار است و روحم گره خورده به تار و پود شکوفه های بهاری............

گنجشکان بازیگوش و پروانه های عاشق پیشه اش............................................................

اما بهاری که من تاکنون می شناختم با زمین نسبتی دیرینه داشت......................................

الان تعریف من از بهار چیز دیگری ست.............................................................................

راستش بهارِ الان من ریشه در آسمان دارد. می دانی؟......................................................

از همان روزی که معبد چشمهای تو را زیارت کردم نام فصل ها را تغییر داده ام........................

و اولین فصل سال را در سالنامه ی دلم، چشمهایت نامیدم.................................................

این همه کلمه را کنار هم قطار کردم تا به همین جمله برسم ...............................................

که چشمهایت آخرین ایستگاه خوشبختی من است. چشمهایت نام دیگر ماه است..................

با آن سوسوی عاشقانه و دریای مهربانی سیالی که درونش موج می زند...............................

هرکه تورایک بارببیندبا کلمات من هم آوا می شودکه چشمهایت بهاررابه زانودرمی آورد.

و رشک آسمان را با تمام ستاره هایش برمی انگیزد..........................................................

مهربانی چشمهایت شناسنامه ندارد و قدمتش برمی گردد.................................................

به روز قسمت مهربانی ها به دست خداوند......................................................................

چشمهایت زیباترین و منظوم ترین شعر خداوند است ........................................................

ومن چقدردوست دارم تمام عمردست زیرچانه بزنم وفقط به چشمهایت خیره شوم خدا میداند .


از منظومه ی چشمهایت که بگذریم به مثنوی موهایت می رسیم........................................

گفته بودمت چه شعرها که برای موهای تو می توان سرود..................................................

و چقدر آرامم می کند خیره شدن به رقص موهایت در باد....................................................

این مثنوی تو سرانگشتان مرا کم دارد که ورق بزند برگ برگ معطرش را ................................

بوی بهشت می دهد این گیسوان دل باخته به حضرت باد ..................................................

آپلود
 



نوشته شده در 28 / 1برچسب:,ساعت توسط ابری| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت